24 maart 2006


Start travestie notities


Nu deze 'blog' aangemaakt om notities op het gebied van travestie neer te zetten.

Het doel is tweeledig. In de eerste plaats is deze 'blog' bedoeld voor eigen gebruik als aantekenboekje. In de tweede plaats is deze 'blog' misschien ook interessant voor andere mensen die zich voor het onderwerp 'travestie' interesseren.

Het is ook een soort mijlpaal. Hoewel veel mensen in mijn omgeving weten dat ik soms dameskleding heb gedragen, heb ik tot nu toe van aanwezigheid op het WWW onder mijn eigen naam in combinatie met de term 'travestie' afgezien om begrijpelijke redenen.

Dat alleen al het publiceren over travestie zo gevoelig ligt in onze samenleving, vind ik triest. De tijd zal wel leren of het verstandig of onverstandig was mijn notities publiek beschikbaar te maken.

0 reacties

Een reactie posten